خوان هشتم روایتگر مشکلات و مسائل جوانان در مساله ازدواج است

به گزارش سفیر فیلم سید مهدی کرباسی، کارگردان مستند جدید سفیرفیلم به نام «خوان هشتم» در گفتگویی با اشاره به موضوع این مستند، گفت: خوان هشتم روایتگر مشکلات و مسائل جوانان در مواجهه با ازدواج است و به نوعی موانع اصلی این مرحله از زندگی جوانان را نمایش می‌دهد.
وی در ادامه بیان داشت : این مستند روایت جوانی است که پس از مشاهده مشکلات ازدواج در ایران، با امید به ازدواج آسان تر، جهت یافتن فرد مناسب برای ازدواج، به لبنان می‌رود و به بررسی شرایط ازدواج در آن کشور می‌پردازد و با تفاوتهایی در مورد شرایط ازدواج در این دو جامعه مواجه می‌شود.
کرباسی ضمن اشاره به موانع اصلی ازدواج در جامعه ایرانی گفت: هر چند که مسائل اقتصادی قسمتی از مشکلات ازدواج را شامل می شود، اما ما در پژوهش های پیش از تولید و همیچنین در قالب گفت و گوهایی که در حین تصویربرداری با مردم داشتیم با این واقعیت مواجه شدیم که عمده مشکلات ازدواج فرهنگی بوده و به نگاه و توقعات نا به جای افراد در مورد ازدواج برمیگردد.
کارگردان مستند فاکتور صوری در پایان ضمن معرفی کارگردان دیگر این مستند  گفت: این مستند به صورت تیمی کارگردانی و نوشته شده است و رضا صادقی کارگردان دیگر این اثر است. مدت زمان این مستند ۳۷ دقیقه است و با راوی جلوی دوربین به روایت و گفت و گو با افراد مختلف میپردازد.

گفتنی است این اثر روز دوشنبه ساعت ۱۶ در محل خبرگزاری نسیم رونمایی و نقد و بررسی خواهد شد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *