اولین اکران مستند «رویای ایرانی» در عمار + تیزر

مستند «رویای ایرانی» در جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار به نمایش عمومی گذاشته می شود.
«رویای ایرانی» مستند بلندیست که حضور یک خبرنگار آمریکایی در ایران را به تصویر می کشد.
به گزارش خبرنگار سینمایی …، مستند «رویای ایرانی» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی رضوانی در مرکز مستند سفیرفیلم تولید شده است و برای اولین بار در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درمی آید.
«رویای ایرانی» روایت حضور ۱۰ روزه یک خبرنگار امریکایی به نام «کیلب ماپین» در ایران است که در پی اولین نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوان های اروپایی و امریکایی به ایران سفر کرده و به دنبال دیدار با نویسنده نامه است. حضور ۱۰ روزۀ او مقارن با اتفاقات بزرگی در ایران و در خلال مذاکرات هسته ای است که تجربیات ارزشمندی از ایران برای او به ارمغان می آورد.
«کلیب ماپین» در این سفر با اقشار مختلف مردم گفت وگو می کند و همچنین به دیدار چهره های چهره های برجسته ای از ایران نیز می رود.
بنا بر گفته های مصطفی رضوانی، کارگردان این اثر، پروژه مستند «رویای ایرانی» که حدود ۷ ماه در مرحله پیش تولید زمان بّرده است، در ابتدا قرار بود با حضور ۳ شخصیت غیرایرانی تولید شود که بدلیل عدم دستیابی به سوژه های مناسب، تغییراتی را نسبت به طرح اولیه شامل شد و طی ۱۰ روز فیلم برداری و ۳ ماه تدوین، به مرحله نهایی رسیده است.
در سابقه مصطفی رضوانی می توان به ساخت مستندهای پرمخاطب «مهارنشده» و «نبرد خاموش» و همچنین فیلم کوتاه «تل آویو» اشاره کرد.
مستند «رویای ایرانی» روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه، در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین به نمایش در می آید.

 

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *