راهیابی ۱۰ اثر از سفیرفیلم به بخش مسابقه جشنواره عمار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره فیلم عمار» ، سفیرفیلم به عنوان موسسه تولیدکننده سبد متنوعی از موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در قالب‌های متنوع (نظیر مستند بلند، مستند کوتاه، مقاله تصویری، موشن گرافیک، نماهنگ و …) با ۱۰ اثر بلند، نیمه بلند و کوتاه در بخش مسابقه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حاضر شد.
سفیرفیلم با مستند جنجالی و پرحرف و حدیث «شب نامه» ساخته سید مهدی کرباسی و اثر دیگر این کارگردان یعنی «خوان هشتم»، «آقای نخست وزیر» روایت ۲۸ ماه نخست وزیری دکتر مصدق ساخته محمدرضا امامقلی، «رویای ایرانی» ساخته مصطفی رضوانی، «ایستادگی در آسمان» ساخته علی طادی در این بخش پذیرفته شده است.
همچنین این مرکز با کارهای کوتاه «منو توافق یهویی» و «برد، برد، برد!» ساخته علی طادی و محمدحسین فکریان، «این یک دوربین مخفی نیست»، «وام ازدواج» و مجموعه چند قسمتی «چالش شفافیت» در بخش مسابقه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور می یابد.
این مجموعه دانشجویی انقلابی که از سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است در عین حال که به استقلال هنرمند و جوشش ذوق و قریحه‌ هنری معتقد است، سعی کرده‌ با شکل‌دهی نظام منسجم محتوایی به موضوعات با اولویت بپردازد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *