نظر حسین دهباشی درباره مستند «آقای نخست وزیر»

حسین دهباشی تاریخ‌پژوه و مستندساز ایرانی و دبیر سایت تاریخ آنلاین است. او بیشتر به خاطر ساخت مستند های تبلیغاتی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز مستند به روایت دربار شناخته شده است. دهباشی تاکنون مسئولیت‌های مختلفی به عهده داشته است که از جمله آن ها مدیریت پروژه تاریخ شفاهی ایران در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بود. وی اکنون معاون ارتباطات، بین‌الملل و مشارکت‌های بنیاد امور بیماری‌های خاص، عضو خانه سینما و انجمن مستند سازان سینمای ایران و مؤسس و مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری نقش جهان هنر است.
به مناسبت سالروز فوت دکتر مصدق حسین دهباشی نظر خود پیرامون مستند «آقای نخست وزیر» را در کانال تلگرامی «خشت خام» منتشر کرد:

مُستندِ تاریخیِ «آقای نخست‌وزیر» روایت ۲۸ماه دولت دکتر محمدمصدق، کار انصافا ارزشمندی است. آنقدری که آرزو می‌کردم کاش من آن را ساخته بودم. به حضرات سفیرفیلم و خاصه جناب امامقلی کارگردان، جناب حبیبی پژوهشگر کار تبریک گفته و به عنوانی اثری که به چندین بار دیدن و گریستن می‌ارزد، تهیه آن را به دوستان توصیه می‌کنم. تماشایش گوارایِ وجودِ تشنهء حقیقتِ نسلِ ما و ایرانِ جوان

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *