«ثریا» به تلویزیون باز می‌گردد

ثریا عنوان برنامه ای با موضوع علم و فن آوری و یکی از پرمخاطب ترین برنامه های زنده سیما در این حوزه است که به بیان پیشرفت­ها و کاستی ها و جایگاه فن آوری در بخش های مختلف صنعت و اقتصاد می پردازد که مورد توجه بسیاری از صاحب نظران و مدیران کشور قرار گرفته است.

تاکنون ۲ مجموعه ۲۶ قسمتی از این برنامه بر روی آنتن سیما رفته که به موضوعات مهمی همچون آسفالت، صنعت پتروشیمی، نساجی، چادر مشکی، نانو، فن آوری هسته ای، هوا فضا و… پرداخته است.

سری جدید این برنامه به همراه تغییراتی در محتوا و ساختار برنامه و اضافه شدن قسمت های جدید به روی آنتن می رود و در این سری نیز به مسائل و موضوعات فن آوری و دانش که مرتبط با مشکلات، چالشها و نیازهای روزمره مردم است می پردازد.

برخی از موضوعات سری جدید برنامه عبارت است: از مهندسی جنگ، طرح کاداستر و راهکار مقابله با زمین خواری، نقش فن آوری در مدیریت مالکیت و ثبت احوال و…

اولین قسمت از سری جدید این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با موضوع «مهندسی جنگ» چهارشنبه همین هفته ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه از شبکه یک به روی آنتن می رود. مستندها، انیمشین ها و و گزارشات ۴۸ قسمت گذشته برنامه در تارنمای ثریا به آدرس www.sorayatv.ir قابل دریافت و مشاهد می باشد.

منبع: تریبون مستضعفین

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *