«مروارید»؛ روایت دغدغه‌های روح‌الله حجازی از مادر شهید

نخستین قسمت از سه‌گانه «عشقه» روح‌الله حجازی که شامل سه فیلم تلویزیونی با محوریت موضوع دفاع مقدس و پرداختن به زندگی خانواده شهدا و ایثارگران می‌شود، بمناسبت هفته دفاع مقدس فردا جمعه ۵ مهر ماه ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این اثر با عنوان «مروارید» که کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیما است، داستان زندگی مادر شهید و دغدغه‌های خانواده‌اش را روایت می‌کند.

سعید پروینی دستیار تهیه این اثر تلویزیونی درباره موضوع این اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای بیان داشت: در تله فیلم «مروارید» و در باقی تله‌فیلم‌های سه گانه عشقه قرار است که به موضوع دفاع مقدس و وضعیت زندگی خانواده شهدا و ایثارگران و مشکلاتی که آن‌ها در جامعه با آن مواجه هستند، پرداخته شود. این تله فیلم‌ها کاملا رویکرد نمایشی دارند و در کار از بخش‌های مستند استفاده‌ای نشده است.

وی همچنین با اشاره به این که تصویربرداری نخستین فیلم تلویزیونی این پروژه در ۲۷ جلسه به طول انجامیده است، اضافه کرد: هنوز زمان دقیق ساخت اپیزوهای دیگر مشخص نشده است. اما داستان یکی از آن‌ها نیازمند این است که در زمستان تصویربرداری شود.

آهو خردمند، پریناز ایزدیار، هادی دیباجی، معصومه رحمانی، علیرضا پیام یار، کیمیا حسینی گروه بازیگران این فیلم تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *