«رستاخیز» یک اقتباس سینمایی دیگر از زندگی حضرت عیسی (ع)

کوین رینولدز می خواهد اقتباسی تازه از زندگانی عیسی روح الله ارائه دهد. این فیلم «رستاخیز» نام دارد. داستان فیلم هم به ۴۰ روز نخستی بر می گردد که عیسی (علیه السلام) به عقیده مسیحیان پس از به صلیب کشیده شدنش رستاخیز مجددی می یابد. اما این فیلمنامه تفاوت جذابی با آثار مشابه اش دارد که شاید باعث شود هر بیننده ای جذب دیدن این فیلم شود. تمام وقایع این اثر از دید یک افسر رومی که اعتقادی به خدا ندارد و توسط پونتیوس پیلاطس سرکار قرار گرفته روایت می شود. وی مسئول پیگیری شایعاتی است که مبنی بر آنها عیسی ناصری بازگشته است.

ال دی اینترتینمنت که مسئولیت ساخت این پروژه را بر عهده گرفته معتقد است این پروژه شبیه به «گلادیاتور» است اما مضمون آن کم و بیش حاوی بخش های راز آلودی هم می باشد و بر خلاف «گلادیاتور» داستانی برای همه سنین را روایت خواهد کرد.

این در حالی است که شبکه هیستوری شش ماه پیش سریال کوتاهی بر اساس داستان های انجیل را روی آنتن فرستاد که داستان های پیامبران را به روایت انجیل نقل می کرد. این مجموعه با خلق انسان توسط پروردگار و داستان حضرت آدم علیه السلام آغاز می شد و با عروج حضرت مسیح علیه السلام به آسمان به پایان می رسید.

منبع: خبرگزرای تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *