وزير ارشاد خواستار راه اندازی شبكه تلويزيونی «فرهنگ و هنر» شد

«علي جنتی» در ديداری با «علی دارابی» معاون سيمای سازمان صداوسيما با وی در خصوص تعامل و همكاری های مشترك در برنامه‌های فرهنگی و هنری با يكديگر ديدار و گفت و گو كردند.

در اين جلسه كه مديران شبكه های سه و قرآن و معارف سيما نيز حضور داشتند، وزير ارشاد از اهتمام صدا و سيما در پرداخت مناسب به موضوعات فرهنگ و هنر از جمله حوزه های كتاب ،‌ سينما ،‌ موسيقی و تئاتر تشكر كرد.

جنتی همچنين تاسيس يك شبكه تلويزيونی با موضوع فرهنگ و هنر را ضروری دانست و از مسئولان سيما خواست با تشكيل كارگروه مشترك بين دو سازمان در آينده، اين شبكه راه اندازي شود.

«علی دارابی» نيز در اين ديدار به طراحی سيما برای توليد برنامه های فرهنگی از جمله «ميدان هفت» با موضوع خاص فرهنگ و نيز برنامه «هفت» اشاره كرد و گفت: شبكه قرآن و معارف سيما نيز در برنامه فصل نو به موضوع مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب می پردازد.

معاون سيما از تشكيل كارگروه مشترك بين معاونت سيما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز اميدواری كرد اين تعامل دو جانبه موجب تقويت همكاری ها و ساخت برنامه های پربيننده در عرصه فرهنگ و هنر شود.

وی همچنين با تاكيد بر آمادگی همه جانبه سيمای جمهوری اسلامي ايران در حوزه فرهنگ قرآنی با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، به كاهش سهميه هنرمندان در حج تمتع سال های اخير اشاره كرد.

دارابی گفت: حضور هنرمندان تلويزيون در اين همايش بزرگ اسلامی موجب به تصوير كشيدن اين آيين با عظمت می شود كه اميدوارم كه اين مشكل در سال های آينده برطرف شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *