«آمونا»ی اسپانیا دوباره اجرا می‌شود

نمایش «آمونا» در نخستین روز جشنواره (۲۵ مهر ماه) در سه نوبت اجرا شد و در هر نوبت با استقبال تماشاگران روبرو شد. به طوری که برخی از تماشاگران پشت در سالن ماندند و نتوانستند این نمایش را ببینند.

به دلیل در خواست های مکرر برای تمدید اجرای این نمایش، قرار شد نمایش «آمونا» روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه نیز در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ و سی دقیقه بار دیگر در مجموعه شهید آوینی همدان اجرا شود.

بر همین اساس نمایش «جوجه اردک زشت» کار کشور لهستان که قرار بود در این تالار اجرا شود، در مجتمع «بوعلی» که سالن مناسب تری برای اجرای این نمایش به شمار می آید، به صحنه می‌رود.

دست خط گوته، هدیه ای از آلمان برای دبیر

گوردون واین نماینده کانون جهانی حمایت از تئاتر کودک و نوجوان (استیج)، با تقدیم هدیه ای فرهنگی، از تلاش های شهرام کرمی دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان قدردانی کرد.

او شامگاه ۲۶ مهر ماه در برنامه ای دوستان و صمیمانه در جمع میهمانان خارجی جشنواره، نمونه ای از دست خط گوته شاعر و نمایش نامه نویس شهیر آلمانی را به کرمی تقدیم کرد.

بیش از ۵۰۰ تماشاگر در دومین اجرای «ماه افسانه ای»

شامگاه جمعه ۲۶ مهر ماه بیش از پانصد نفر با حضور مقابل شهر بازی «رنگین کمان» نمایش «ماه افسانه ای» کار حامد زحمتکش را دیدند.

این نمایش که کار مشترک ایران، مالزی، فرانسه و استرالیا است، در میان استقبال تماشاگران همدانی اجرا شد.

نمایش«ماه افسانه ای» براساس داستان «ماه مهر» نوشته آتسا شاملو اجرا می شود و داستان آن برگرفته از داستان «فریدون و آژدهاک» شاهنامه فردوسی است.

گروه اجرایی ابتدا اولین اجرای خود را در سنگستان یکی از روستاهای اطراف همدان انجام دادند و بعد از آن مقابل شهر بازی رنگین کمان اجرا رفتند.

یک «ماه پیشونی» جدید در جشنواره

نمایش «ماه پیشونی» کار آرش عباسی و محصول مشترک ایران و ایتالیا نیز با استقبال تماشاگران روبرو شد.

این نمایش که داستان آن برگرفته از افسانه «ماه پیشونی» است با الهام از این داستان افسانه ای و نگاهی به افسانه ای مشابه در ایتالیا به عنوان اثری تازه، اجرا می شود.

نمایش«ماه پیشونی» روز جمعه ۲۶ شهریور ماه در تالار فجر همدتان اجرا شد و در هر سه اجرای خود با استقبال تمشاگران روبرو شد. درخواستهای بسیاری برای تمدید اجرا این نمایش از سوی تماشاگران مطرح شد.

تور ویژه برای میهمانان جشنواره

میهمانان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ مهر ماه از غار علیصدر که از مهمترین جاذبه های گردشگری و طبیعی همدان است، بازدید می کنند.

«روزی…روزگاری …سگی» خوانده می شود

در ادامه جلسات نمایش نامه خوانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایشنامه «روزی…روزگاری …سگی» نوشته حمیدرضا نعیمی و کار سید علیرضا دری نمایش نامه خوانی می شود. این نمایش نامه شامگاه شنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۲۲ در سالن سینما کانون روخوانی می شود.

نمایشنامه نامبرده با نقش خوانی رضا بهرامی، حمیدرضا حاجی ملاحسینی، سید علیرضا دری، مجید نصیری، لیدا وعیدی و توضیح خوانی مهدی فرشیدی سپهر روخوانی می شود. جلسه نقد و بررسی این نمایشنامه خوانی بعد از روخانی آن برگزار می شود.

منیع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *