مستند: «دوربینی که هرگز خاموش نمی‌شود» روایت زندگی شهید باغبانی

شهید هادی باغبانی برای تهیه فیلمی از مقاومت مردم سوریه و عملکرد نیروهای دفاع وطنی به سوریه رفته بود که هدف گلوله های نیروهای تکفیری قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مستند «دوربینی که هرگز خاموش نمی شود» به کارگردانی جواد سالاری و تهیه کنندگی محسن وکیل زاده و امیر جویباری برای مرکز مستند حقیقت در آخرین مراحل تولید قرار دارد.

پیش از این مرکز مستند حقیقت در پی شهادت «هادی باغبانی»، خبرنگار و مستندساز ایرانی در سوریه، بیانیه‌ای صادر کرده بود.

در بیانیه مرکز مستند حقیقت آمده است: «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (احزاب، ۲۳)

ظهر روز دوشنبه، مرکز مستند حقیقت، یکی از مستندسازان متعهد خود را از دست داد. شهید سرافراز «هادی باغبانی» که با عزمی راسخ و ایمانی استوار برای تصویربرداری و ثبت واقعیت‌های ناگفته مقاومت به سوریه رفته بود، در حال عزیمت به یکی از مناطق بحرانی، گرفتار کمین تروریست‌های تکفیری مزدور صهیونیسم شد و در حالی که آخرین اوضاع منطقه را در دوربینش ثبت می‌کرد، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همکاران او در مرکز مستند حقیقت، ضمن عرض تبریک و تسلیت به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار ایران و خانواده گرامی آن شهید سرافراز، و نیز آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان او بخصوص دختر خردسالش، با آرمان‌های بلند این شهید و همه شهیدان راه حقیقت تجدید پیمان می‌کنند و از خداوند متعال توفیق ادامه راه آنان را مسألت دارند.»

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *