«زمانی برای عاشقی» و «گندم‌های خیس» سریال‌های محرم

علی دارابی معاون سیما رسانه ملی به همراه سعید مقیسه مدیر شبکه تهران و تنی چند از مدیرگروه‌های شبکه برای بازدید از لوکیشن سریال «زمانی برای عاشقی» در پشت صحنه این سریال ظاهر شدند.

در ابتدای این بازدید معصومه فردشاهین، تهیه کننده با بیان اینکه قرارست سه سکانس از سریال پخش شود خطاب به دارابی گفت: ما خادمان امام حسین(ع) هستیم و از شما برای این پروژه حمایت ویژه می‌خواهیم.

علی دارابی هم ضمن بازدید از پشت صحنه سریال «زمانی برای عاشقی» هم این نوید را داد که همزمان با پخش سریال «زمانی برای عاشقی» از شبکه تهران، این سریال از شبکه تماشا بازپخش شود.

معاون سیما درباره برنامه‌های مناسبتی آینده سیما با بیان اینکه رسانه ملی برای ایام محرم و صفر تدارک گسترده و متنوعی از برنامه و ویژه برنامه ها برای مخاطبان درنظر گرفته است افزود:ما دو سریال «زمانی برای عاشقی» و «گندم‌های خیس» را در دهه اول و دوم محرم پخش می‌کنیم که به طور همزمان نیز از شبکه تماشا بازپخش می‌شوند. علاوه بر آن برنامه‌های گفتگو محور و معارفی هم در محرم و صفر به نمایش در می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: در نیمه اول آبان اولین قسمت «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی با موضوع تاریخ معاصر به عنوان یکی از سریال‌های الف ویژه سیما پخش می‌شود. این سریال در سه فاز است که دو فاز اول و دوم آن در حال انجام است و آخرین مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و قرار است که به صورت هفتگی از شبکه سه سیما پخش شود.

دارابی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم پخش سریال «معمای شاه» را از اواخر د‌‌ی‌ماه به صورت هفتگی و در روزهای جمعه از شبکه یک سیما پخش کنیم. برای دهه فجر و نوروز هم دوستانمان در شبکه‌های دیگر مجموعه‌های نمایشی تدارک دیدند. تدارک ما هم این است که نه تنها در مناسبت‌ها بلکه در طول سال سریال‌های ویژه‌ای داشته باشیم. ما از الان کارهای نمایشی برای سال آینده سیما را آماده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *