«مردان کار» زندگی کارآفرینان ایرانی را به تصویر می‌کشد

مهدی زمان‌پور کیاسری، کارگردان مستند «مشتی اسماعیل»، از ساخت مجموعه مستندی جدید به نام «مردان کار» خبر داد و گفت: این مجموعه مستند را برای پخش در شبکه دوم سیما می‌سازم. من تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مردان کار» را برعهده دارم.

وی در مورد موضوع مستند داستانی «مردان کار» افزود: این مجموعه به زندگی کارآفرینان برتر ایران می‌پردازد. تفاوت این فیلم با آثاری که قبلا در این زمینه ساخته شده است شکل جدید پرداخت آن است. در این مجموعه زندگی گذشته کارآفرینان را به صورت مستند بازسازی می‌کنیم.هر قسمت از این مستند، حدود ۳۰ دقیقه است.

کارگردان مستند «مردان کار» با تاکید بر اینکه پیش تولید این مجومه از آذرماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ساخت مجموعه ۲۶ قسمتی «مردان کار» از تیم تولید مستند «مشتی اسماعیل» استفاده می‌کنم. سید حسن سیدی پریشان٬ تصویربردار؛ مهدی حسین‌وندی٬ تدوینگر؛ مهرداد جلوخانی٬ صداگذار و ناصر برهان آزاد، نویسنده این مجموعه هستند.

زمانپور در پایان با تاکید بر اینکه برای ساخت این مجموعه از خاطراتی که کار آفرینان از زندگی خود برای آنها می‌فرستند استقبال می‌کند، گفت: کارآفرینانی که تمایل دارند زندگی آنها در این مجموعه مستند به نمایش درآید می‌توانند خلاصه‌ای از زندگی خود را به ایمیل mzamanpoor@yahoo.com ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *