مسابقه عکاسی محرم در قاب تصویر برگزار می‌‌شود

هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی شهروندان با فرهنگ عاشورایی، بسط و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رشد و تعالی آثار هنری با موضوع قیام عاشورا، بسط و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی از منظر هنری، تبین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شورحسینی برای نسل جوان است.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می توانند عکاس‌های گرفته شده با موبایل و یا دوربین عکاسی خود را از طریق سی دی به دبیرخانه مرکزی مسابقه واقع در بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگ‌سرای کار ارسال کنند.

به ۱۲ نفر از برگزیدگان این مسابقه به رسم یادبود جوایزی اهدا می‌شود همچنین مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری پنجشنبه ۳۰ آبان ماه و زمان اعلام نتایج آذرماه است و مقرر شده نمایشگاهی از آثار برگزیده در فرهنگ سرای کار برپا شود.

این مسابقه با مشارکت مرکز آموزش‌های اجتماعی شهید حیدری و دفتر نوسازی و خدمات اجتماعی شهرداری تهران (محله امام‌زاده عبداله) و به مناسبت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و یاران با وفایش،  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب – تقاطع خیابان هاشمی – فرهنگسرای کار مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگسرا به نشانی Kar.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *