Print Friendly

بررسی مسئله فیس‌بوک مسئله‌ساز در شماره جدید «مدیریت رسانه»

13920820134012031517683

شماره جدید ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه با مقالاتی در حوزه بررسی برخی ابعاد شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

سرمقاله این شماره ماهنامه ۱۰۰ صفحه‌ای با عنوان «مساله فیس بوکِ مساله ساز» به قلم فرشاد مهدی پور نگاشته شده و به برخی موضوعات درباره مباحث اخیر درباره رفع فیلتر این شبکه اجتماعی پرداخته شده است.

«نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق ۱۴۰۴»، «مطالعه عمیق در تکنولوژی های عصر نوین رسانه های اجتماعی و نقش آن در کسب و کار»، «بررسی اثرات مثبت و منفی فیس بوک»، «بررسی نقد اخلاقی من و تو پلاس» از دیگر مقالات این شماره مرتبط با موضوع شبکه های اجتماعی است.

در این شماره ماهنامه مدیریت رسانه مقالات دیگری با این عناوین نیز منتشر شده است: «ضرورت توجه به آینده پژوهی در تکنولوژی های ارتباطاتی، مفهوم جایگاه و ویژگی اداره نیروی انسانی در رسانه»، «فن آوری و مدیریت رسانه» و «تخصصی سازی در رسانه:برسنامه سازی برای مخاطبان خاص و اقلیت ها به جای مخاطبان گسترده» و «شرایط محیطی و مدیریت رسانه ای و ارتباطاتی در میدان جنگ نرم».

فرشاد مهدی پور، قاسم صفایی نژاد، حمیدرضا معیری، احسان کریمی میبدی، رامین شمسایی نیا، مژده کردی، مهسا رمضانی، حسین ذوالقدر، مرتضی قاسم زاده عراقی، مهدی عظیم مزرجی، حسین بنی فاطمه و سعید باقری همکاران تحریریه و نویسندگان این شماره ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

تعداد بازدید:522
بدون دیدگاه

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*


*