«پیام راشل کوری» وارد مرحله تدوین شد

فرهاد عظیما، کارگردان انیمیشن «پیام راشل کوری»، از انجام مراحل پایانی تولید این فیلم خبر داد و گفت: تا ۲ روز دیگر این انیمیشن به مرحله تدوین می‌رسد. انجام تدوین «پیام راشل کوری» تنها یک روز وقت می‌برد.

وی افزود: در ابتدای این انیمیشن می‌بینیم که رژیم اشغالگر قدس به یکی از کشورهای متحد ایران موشک هسته‌ای پرتاب می‌کند. نیروی هوایی ایران این موشک را در آسمان منفجر می‌کند اما موج انفجار آن باعث تخریب شهر هدف می‌شود. این حرکت رژیم اشغالگر قدس باعث آغاز جنگ جهانی می‌شویم. در ادامه می‌بینیم که تانک های جبهه اسلام با پرچمهای «یالثارات الحسین(ع)» در حال عبور از خیایانهای فلسطین اشغالی هستند.

«پیام راشل کوری» انیمیشنی درباره جنگ آخرالزمان است. در این انیمیشن سپاهیان اسلام به فرماندهی حاج احمد متوسلیان اراضی اشغالی فلسطین را فتح می‌کنند. این انیمیشن در رابطه با پیشرفت اسلام در سایه مقاومت، بحث آزادی قدس، نابودی اسراییل و از بین رفتن نظامی گری آمریکا و در کل برداشت آزادی از دنیای بعد از ظهور است. در این انیمیشن دنیای آباد، سرسبز و زیبا به نمایش گذاشته می شود، دنیایی که همه جنگ‌ها وظلم ها را پشت سر نهاده و اسلام در تمام دنیا حاکم مطلق است.

«پیام راشل کوری»را یک تیم نه نفره به مدت هشت ماه با بودجه ۴۰ میلیونی ساختند. قرار است در ادیت جدید این انیمیشن صحنه‌های اکشن به نسخه قبلی اضافه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *