بررسی بسیج اجتماعی از منظر امام خمینی در «میراث»

برنامه تلویزیونی «میراث» در بیست و سومین گام «بسیج اجتماعی از منظر امام خمینی (ره)» را بررسی می‌کند. این برنامه با حضور حجت‌الاسلام ذوعلم و دکتر محبیان ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«میراث» برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که با همکاری شبکه چهار سیما و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شنبه‌ شب‌ها به روی آنتن می‌رود.

فرشاد منجزی، تهیه کننده این برنامه از پایان یافتن این برنامه تا پنج هفته آینده خبر داد و گفت: امشب بیست و سومین برنامه به روی آنتن خواهد رفت و قسمت بیست و هفتم آخرین برنامه ما خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سری دوم این برنامه ساخته خواهد شد یا نه؟ گفت: هنوز درباره این مسئله صحبتی انجام نشده است.

دکور برنامه «میراث» بر مبنای حیاط منزل امام خمینی در جماران طراحی و ابعاد واقعی آن حیاط در این دکور پیاده سازی شده است که میزگردهای برنامه در چنین فضایی اجرا می‌شود.

در این برنامه موضوعاتی همچون بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی، جریان روشنفکری، امام و اقتصاد، اشرافی‌گری و ساده زیستی، ریزش‌ها و رویش‌ها، عوام و خواص، اقتصاد مقاومتی و قطعنامه ۵۹۸ با حضور کارشناسان مورد واکاوی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *