استقبال جوانان بحرینی از نمایش «سقوط از ارتفاع پست»

نمایش «سقوط از ارتفاع پست» کاری از کامبیز اسدی، شب گذشته ۲۶ آبان ماه در دومین اجرای خود با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.

در اجرای شب گذشته این نمایش گروهی از جوانان بحرینی مقیم ایران نیز حضور داشتند، برخی از این جوانان بحرینی درباره نمایش «سقوط از ارتفاع پست» رضایت داشتند و آن را به اثری هنری در حد خوبی وصف کردند. یکی از این جوانان گفت: هدف این نمایش به هیچ عنوان انقلاب بحرین نیست و تنها ارتباط آن تصاویری است که در مانیتور در انتهای صحنه پخش می‌شود، اما اینکه عوامل این نمایش سعی کرده‌اند ظلم‌ها و برخوردهای وحشیانه‌ای که در بحرین و دیگر کشورهای درگیر بیداری اسلامی اتفاق میفتد را نشان دادند، که خوب بود.

وی تصریح کرد: این نمایش به عنوان یک اثر هنری عالی بود، اما می‌توانست با ارتباط به بحرین قوام بیشتری داشته باشد، البته من نمی‌توانم از نظر فنی صحبت کنم به همین دلیل صحبت‌های من بیشتر در مورد محتوای این اثر است. یکی از نکات بدی که در سالن نمایش بود نحوه برخورد اشتباه برخی راهنمایان و مخاطبان با حاضران غیر ایرانی بود که نیاز است فرهنگ سازی در این رابطه انجام شود.

این نمایش که با رویکرد بیداری اسلامی تهیه شده، گوشه‌ای از جنایات حاکمان دیکتاتور بحرین را نشان داده و قضاوت در مورد آن را بر عهده‌ مخاطبین وا می‌گذارد.

انوشیروان ارجمند، شهرام عبدلی، جلیل فرجاد، حمید ابراهیمی، رزیتا غفاری، رامین سیاردشتی و… در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین یکی از ویژگی‌های برجسته‌ این کار جلوه‌های ویژه‌ میدانی آن است که در نوع خود بی‌نظیر است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است آخرین روزهای حکومت دیکتاتور بحرین (شهرام عبدلی) است. مقاومت مردم به رهبری شیخ قاسم (انوشیروان ارجمند) در حال نتیجه دادن است. مردم با شعار «هیهات منا الذله» به سمت کاخ در حرکت هستند، که انفجاری در نزدیکی کاخ ماجرا را تغییر می‌دهد.

مخاطبان این نمایش برای تهیه‌ی بلیت اینترنتی باید از پایگاه تیوال به نشانی www.tiwall.com استفاده نمایند.

به گزارش تسنیم، این نمایش قرار بود از ۱۴ تا ۲۶ آبان هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه تالار وحدت برود که متاسفانه به دلیل مشکلاتی این اتفاق رخ نداد، به همین دلیل عوامل این اثر اجراهای خود را به چهار اجرا تنزل دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *