حضور سفیرفیلم با ۱۰ اثر مستند در جشنواره‌های فجر و عمار

محمدحسین زهدی مسئول واحد نمایش سفیرفیلم از ارسال سه اثر جدید این موسسه به سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داده است. زهدی در گفتگو با سفیرفیلم بیان داشته «مستندهای «جای خالی»٬ «نبرد خاموش» و «مصاف ۱» را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کرده ایم.»

«جای خالی» تازه ترین اثر سفیرفیلم می باشد که به تازگی مراحل نهایی تدوین خود را طی کرده است.

حضور در جشنواره مردمی عمار

وی همچنین گفته است امسال سفیرفیلم با ۱۰ اثر در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت خواهد کرد. بر طبق همین گزارش سفیرفیلم در حوزه آثار بلند، با مستندهای «جای خالی»، «نبرد خاموش»، «کدام انحراف؟»، «مصاف ۱»٬ «شکار طبس» و مستند جدید «کمی نزدیک تر» و در حوزه آثار کوتاه، با کلیپ‌های «ارز و عرض»، «بچه‌ها خسته نباشید»، «او با ما» و «ستاره‌های فردا» در جشنواره امسال شرکت می کند.

مسئول واحد نمایش این موسسه در ادامه گفته «در بخش اقلام تبلیغی، تیزر مستندهای «دوپینگی ها»، «انقلاب در خیابان روزولت»، «کدام انحراف؟»، «مهارنشده»، «مصاف ۱»، «میراث آلبرتا ۱»، «نبرد خاموش»، «بهارستان»، «یزدان تفنگ ندارد» و «شکار طبس» را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده ایم.»

او همچنین از شرکت پوستر آثار «دوپینگی ها»، «انقلاب در خیابان روزولت»، «کدام انحراف؟»، «مهارنشده»، «مصاف ۱»، «میراث آلبرتا ۱»، «نبرد خاموش»، «راه ناتمام» و «یزدان تفنگ ندارد» در بخش پوسترهای جشنواره عمار خبر داده است.

زهدی با بیان آنکه «سفیر برای نخستین‌بار است که با این تعداد مستند در هر دو جشنواره شرکت می‌کند» عنوان کرده: «امسال برای سومین سال متوالی است که سفیر در جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند.»

«فاکتور صوری» در جشنواره فجر شرکت نمی کند

وی نهایتاً درباره حضور یا عدم حضور «مستند فاکتور صوری» در جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال٬ بیان داشته است: «به دلیل آنکه مدت زمان این مستند، زیر ۶۰ دقیقه می باشد، در جشنواره فجر قابلیت شرکت ندارد. اما در جشنواره‌های سال آتی نظیر عمار شرکت خواهد کرد.»

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *