لحظه به لحظه «جشنواره عمار» در شبکه مستند

حواشی و رویدادهای مهم  چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار هر شب در قالب ویژه برنامه «جشنواره عمار» از شبکه مستند پخش می‌شود.

این جشنواره از جمعه ۱۳ دی ماه  ساعت ۱۸ با گردهمایی مردم، اصحاب رسانه و علاقمندان در سینما فلسطین آغاز می‌شود و شبکه مستند ضمن تهیه و پخش گزارشی از اکران فیلم‌ها و حواشی جشنواره، گزیده‌ای از فیلم‌های مستند روی پرده را نیز پخش می‌کند و با دست اندرکاران و سازندگان بخش سینمای مستند این جشنواره گفت و گو خواهد کرد.

چهارمین جشنواره فیلم عمار از ۱۳ تا ۲۱ دی ماه در تهران برگزار می‌شود. این جشنواره در قالب‌های فیلم داستانی (کوتاه و بلند)، مستند (کوتاه و بلند)، انیمیشن، کلیپ (موسیقی تصویری، طنز، تیزرهای تبلیغاتی و مستندهای خیلی کوتاه متناسب با سرفصل‌های جشنواره)، فیلم نامه، برنامه تلویزیونی (مستند، برنامه ترکیبی، برنامه گفت و گو محور، گزارش، برنامه خبری و …)، مقاله و نقدهای سینمایی برگزار می‌شود.

بخش مسابقه فیلم این جشنواره چون سال‌های گذشته شامل موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی» و «جنگ نرم» است و بخش ویژه‌ای با نام «اقتصاد مقاومتی» نیز امسال به جشنواره افزوده شده است.

این ویژه برنامه از شنبه آینده، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه مستند پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *