برگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم عمار معرفی شدند

برگزیده های بخش های مختلف چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار امشب جمعه ۱۳ دی ماه در مراسم افتتاحیه جشنواره مشخص شدند و به این برگزیدگان با حضور خانواده های شهدا جوایزی اهدا شد. داوران بخش های مختلف، برگزیدگان دوره های قبلی این جشنواره بودند.

در بخش تیرز از اقلام تبلیغی، تیزر فیلم های «حنانه» ساخته محمدابراهیم حمیدیا و «نشانه‌ها» از یاسر طالبی به عنوان برگزیده معرفی شدند و تندیس ویژه این بخش نیز به تیزر مستند «آخرین روزهای زمستان» ساخته حسین جمشیدی گوهری و سجاد پهلوان زاده رسید.

در بخش پوستر از اقلام تبلیغی نیز پوستر هیئت داوران روح الله موحدی را برای پوستر مستند “به پشت تابلو نگاه کن” و  هادی محمدیان را برای پوستر پویا نمایی «بینا و دینا» برگزیده شناخت و جایزه ویژه هیئت داوران نیز در بخش پوستر به علی عزیزی برای فیلم “عنکبوت” تعلق گرفت.

همچنین در بخش فیلمنامه، جایزه دوم بخش فیلمنامه به اسماعیل رحیم زاده برای طرح فیلمنامه “شب منامه” و حسین اسماعیلی برای فیلمنامه «آسمان نقطه سیاه ندارد» و فیلم‌نامه «سپیده‌دم» نوشته بیژن بیات داده شد. جایزه اول نیز به «ابوموسی دل بندر» به خاطر تجلیل از غیرت ملی داده شد.

در بخش فیلمنامه فیلم کوتاه هم «تموک» نوشته سید محمد ابراهیم حجتی جایزه ویژه را از آن خود کرد.

در بخش مسابقه نماهنگ نیز محمدرضا خردمندان برای دو اثر «درنگ» و «پیشرفت‌ها»، محمدعلی مطهری برای «مرگ بر آمریکا» و محمدحسین علی‌بابایی برای «این عمار» لوح تقدیر دریافت کردند و جایزه ویژه هیات داوران به «ایستاده‌ایم» ساخته محمدباقر مفیدی‌کیا اهدا شد.

در بخش مسابقه «فیلم ما» نیز فردین آرش برای اثر «مسجد کلیسا نیست» و  مجتبی صدیقی برای «کاظم آقا دربست» جایزه گرفتند و جایزه ویژه هیات داوران در این بخش به علی اخوان برای اثر «نفوذی‌ها» تعلق گرفت.

در بخش نقد و پژوهش سینمایی نیز به ترتیب محمدامین نوروزی در بخش نقد برای «سمبولیسم فطری، آغازی برای فرم تصویری مطلوب» و رفیع‌الدین اسماعیلی در بخش پژوهش سینمایی برای اثر «بازنمایی الگوی شخصیتی مرد در سینما» برگزیده شدند.

این مراسم با رونمایی از ترانه حامد زمانی با عنوان «گزینه های روی میز» که شعری از محمدمهدی سیار بود و همچنین نمایش «پیام راشل کوری ۲» به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *