«او با ما» برای دومین‌بار در سومین روز از جشنواره عمار اکران می‌شود

سینما فلسطین، محل برپایی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شاهد اکران مجدد مستند «او با ما» خواهد بود. این در حالی است که این مستند در روز اول این جشنواره نیز به اکران درآمد.

به گزارش سفیرفیلم، طبق جدول پخش فیلم‌های سومین روز از جشنواره عمار که دبیرخانه این جشنواره منتشر کرده، مستند کوتاه «او با ما» در ساعت ۱۹:۴۵ الی ۲۱:۱۵ در سالن یک سینما فلسطین برای دومین‌ بار نمایش داده خواهد شد.

5701baner91

سایت جشنواره در یادداشتی با تیتر «روایت یک تناقض» که در ۱۴ دی ماه و پس از اولین اکران این مستند در جشنواره منتشر کرد٬ در معرفی این مستند نوشت: «مستند کوتاه «او با ما» به ناهماهنگی و تناقض در مواضع باراک اوباما و سیاست‌های دولت آمریکا در قبال مردم و دولت ایران می‌پردازد.»

این سایت ادامه داد: «فیلم ترکیبی است از پیام‌های نوروزی اوباما و حمایت از جشنواره های سینمایی که دولت‌های غربی متهم‌اند آنها را به سود منافع خود جهت‌دهی می‌کنند و جایزه‌های آنها به شهادت بسیاری از کارشناسان نیز خالی از مطامع سیاسی نیست.»

نویسنده معتقد است که فیلم درصدد نمایش این تناقض است و برای این کار به صورت پیش‌فرض ادعای اوباما را در دوستی با ایران در موضع صحت قرار داده و با نشان‌دادن اقدامات ناهماهنگ با این ادعا٬ در‌صدد ثبت این تناقض است.

مستند «او با ما» ساخته محمدصادق باطنی در حالی در چهارمین جشنواره فیلم عمار شرکت کرده است که پیش از این باطنی با «دوپینگی‌ها» در دومین جشنواره مردمی فیلم عمار٬ برگزیده بخش جنگ نرم شد.

«او با ما» برای اولین بار در شهریورماه امسال و به مناسبت روز سینما توسط سفیرفیلم منتشر شد.

این مستند را می‌توانید از اینجا مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *