«مهارنشده» از نفوذ نرم ایران در منطقه می‌گوید

سینما فلسطین٬ محل برپایی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار امروز شاهد اکران مستند «مهارنشده» بود. مهارنشده اگرچه تولید سال ۹۰ سفیرفیلم است٬ اما باتوجه به موضوع و نحوه ساخت آن بازتاب هایش هنوز ادامه داشته است.

در همین راستا خبرگزاری فارس امروز همزمان با این اکران٬ در مصاحبه ای با مصطفی رضوانی کارگردان مستند «مهارنشده»٬ به نقل از این کارگردان نوشت: «مهارنشده به انقلاب اسلامی و نفوذ نرم ایران در منطقه به عنوان عامل اصلی بهانه جویی های غرب در مسئله انرژی هسته ای اشاره می کند و در مصاحبه با مردم و کارشناسان ایرانی و خارجی به تشریح ماجرا می پردازد.»

60

رضوانی با «مهارنشده» توانست فانوس بلورین بخش جنگ نرم دومین جشنواره مردمی فیلم عمار را نیز از آن خود کند. او در جشنواره چهارم با اثر جدید خود٬ «نبرد خاموش» حضور دارد.

کارگردان «مهارنشده» در ادامه گفتگو بیان داشت: «این مستند درباره سوال های یک دانشجوی پاکستانی است که روی مسئله هسته ای ایران مطالعه می کند و برایش عجیب است که چرا با اینکه کشور آنها بمب هسته ای دارد از طرف سایر کشورهای دنیا مورد اذیت و آزار قرار نمی گیرد اما درمورد ایران این وضعیت برعکس است.»

رضوانی نهایتاْ توضیح داد:‌ «از ۲ سال گذشته این فیلم در مساجد و مدارس مختلفی نمایش داده شده و پس از توزیع در شبکه نمایش خانگی با تیراژ بالا، چندین بار هم از شبکه سوم سیما پخش شد.»

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *