سینما آزادی، سرگروه اکران نوروزی «چ»

علیرضا سرتیپی، مدیرعامل موسسه فیلمیران، درمورد اکران نوروزی فیلم «چ»  آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، گفت: فیلم «چ» از 21 اسفند ماه به سرگروهی سینما آزادی در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران خواهد شد.

پخش کننده فیلم سینمایی«چ» درمورد اکران‌های دانشجویی این فیلم اضافه کرد: اکران‌های دانشجویی فیلم «چ» با استقبال دانشجویان همراه بوده و بالای 300 اکران دانشجویی را برای این فیلم داشتیم که در نوع خود بی‌سابقه است.

مدیرعامل فیلمیران با اشاره به آخرین وضعیت اکران و فروش «معراجی‌ها» اضافه کرد: این فیلم تا شب گذشته در سینماهای تهران 62 میلیون تومان فروش داشته و از امشب تعداد سینماهایی که اکران فیلم معراجی‌ها را خواهند داشت به 30 سینما می رسد و اکران دیجیتال فیلم در سینماهای شهرستان از امروز شروع می شود.

وی ضمن تاکید به اینکه تا امروز سینماهای مهم تهران چون اریکه ایرانیان،کارون و مرکزی در جدول اکران فیلم معراجی‌ها نبوده، ادامه داد: اکران «معراجی‌ها» تا به امروز در 20 سینمای تهران صورت گرفته و آمار کل فروش این فیلم تا شب گذشته 150 میلیون تومان بوده است.

سرتیپی در خبر دیگری درباره فیلم سینمایی «شیار 143» گفت: پخش این فیلم به موسسه «فیلمیران» رسید و تلاش داریم شرایط اکران موفقی در تابستان سال آینده فراهم کنیم.

فیلم سینمایی «شیار 143» فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار است که سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر کسب کرده و از سوی خانواده‌های شهدا نیز تقدیر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *