پایان ۷۰ درصد تصویربرداری مستند «۱+۵ کوچک‌تر از یک»

سهیل کریمی با بیان اینکه تصویربرداری مستند «1+5 کوچکتر از یک» از مرز 70 درصد گذشته است، گفت: تصویربرداری این مستند با موضوع انرژی هسته‌ای را سال گذشته از مسکو آغاز کردم و از جایی که موضوع مورد بحثم حساس است باید همپای مذاکرات پیش بروم و فراز و فرودهای تغییرات سیاسی را مدنظر قرار دهم.

وی افزود: ‌ تا کنون اجلاس آلماتی، ژنو یک و دو و وین در دولت یازدهم نیز در این مستند به تصویر کشیده شده‌اند. همچنین گفتگو با شخصیت‌های سیاسی و کار‌شناسان رسانه‌ای و خبری همچون ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، سخنگوی کا‌ترین اشتون، معاون وزیر امور خارجه آمریکا و خبرنگار ارشد یورونیوز از بخش‌های متفاوت این مستند است.

کریمی اظهار داشت: گفتگو با کا‌ترین اشتون، خاویر سولانا، محمود احمدی‌نژاد و همچنین نمایندگان اقشار مختلف همچون هنرمندان نیز از برنامه‌های آتی ما در ساخت این مستند است مضاف بر اینکه حواشی بسیار جالبی نیز از اجلاسی که ذکر شد در این اثر به تصویر کشیده شده است.

وی تصریح کرد: حاشیه‌های خبری یکی از جنبه‌های مهم مستند ماست که این حواشی توسط اهالی رسانه رقم می‌خورد و دسترسی به این قشر و سیاستمداران غربی در حالت عادی بسیار مشکل است و تنها راه، حضور در مذاکرات و گفت‌و‌گوی رو در رو با آنهاست.

«5+1 کوچک‌تر از یک» با فرمت ‪Full HD ‬ تولید شده و روایت آن بر عهده مصطفی افضل‌زاده است. در این مستند سعی شده تا به شکل روایتی، برشی از تاریخ مهم انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شده است.

«5+1 کوچک‌تر از یک» در 5 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید می‌شود. همچنین یک مستند سینمایی 75 دقیقه‌ای نیز از دل این اثر استخراج خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *