«7 دقیقه متن» حاشیه‌های دیدار دانشجویان با رهبری روی آنتن شبکه سه

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم مستند «7 دقیقه متن»، با موضوع حاشیه‌های دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب در ماه مبارک رمضان، برای نخستین بار یکشنبه 5 مردادماه ساعت 23 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مستند که در واقع قسمت هفتم از برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» است، در سه نمای قبل از دیدار، حین دیدار و پس از دیدار به حواشی یکی از بهترین و جذابترین دیدارهای سالانه رهبر انقلاب با جوانان فعال دانشجو می‌پردازد.

هادی قاسمی مدیریت تولید و طباطبایی کارگردانی این مستند را برعهده دارند. در این مستند 35 دقیقه‌ای با نمایندگان دانشجویی و برخی از مسئولین وزارت علوم و تحقیقات همچون دکتر رضا فرجی دانا، وزیر علوم مصاحبه می‌شود و به فرآیند انتخاب نماینده هر تشکل و چگونگی تنظیم متن سخنرانی ایشان پرداخته می‌شود.

«7 دقیقه متن» در واقع اشاره‌ای است به 7 دقیقه مدت زمان سخنرانی دانشجویان در محضر رهبر انقلاب که بیانگر دغدغه‌ها و مسائل اصلی دانشگاه از دیدگاه دانشجویان است.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» به تهیه‌کنندگی رامین شمسایی به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و  بررسی  مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. تاکنون 6 قسمت از این برنامه از شبکه سه سیما پخش گردیده است و موضوعاتی نظیر نقد پایان نامه‌ها، نقد نظام ارزش‌یابی و امتحانات، وضعیت خط امام (ره) در دانشگاه‌ها، وضعیت آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و نقد و بررسی طرح تفکیک جنسیتی مورد کندوکاو قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *