اکران نخستین فیلم داستانی سفیرفیلم امشب در جشنواره عمار

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم، «میتینگ»، نخستین فیلم داستانی سفیرفیلم امروز ۱۶ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن ۱ سینمافلسطین، محل برگزاری پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران خواهد شد.

این فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه ای که به عنوان اولین تجربه حرفه ای سفیرفیلم در حیطه کار داستانی محسوب می شود، ساخته امیرعباس ربیعی و پیرامون جنگ آمریکا در عراق است.

«میتینگ» داستان مایکل، سربازی آمریکایی است که در کمپ نیروهای ارتش در عراق استقرار دارد و دچار بیماری روانی شده است؛ برادر او نیز در بخش دیگری از ارتش کار می کند اما …

Meeting Poster 01
پوستر فیلم داستانی «میتینگ»

حمیدرضا افضل اصل و حسین دریس بازیگران اصلی این فیلم هستند. احمد گودرزی تصویربردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، سجاد پهلوان زاده تدوینگر و محسن جسور و امیرعباس ربیعی نویسندگی کار را برعهده داشته  اند.

«میتینگ» پیش از این توانسته بهترین فیلم داستانی کوتاه در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و فیلم برگزیده بخش بین الملل ششمین جشنواره فیلم های دانشجویی شود و اکنون در سومین گام توانسته به بخش مسابقه فیلم داستانی این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار راه یابد.

آنونس جدید از این فیلم را می توانید از بخش زیر مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/01/0017-Announce931012-SFLogo-Flv-Mid-6MB.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/01/Untitled-11.jpg’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *