افتتاحیه اکران های دانشگاهی مستند «روزهای خرداد» در دانشگاه اصفهان

به گزارش سفیرفیلم، همزمان با نزدیک شدن به ایام سالگرد فتنه ۸۸ مراسم افتتاحیه اکران های دانشگاهی مستند «روزهای خرداد» فردا سه شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه، با برگزاری نخستین اکران در دانشگاه اصفهان آغاز می شود.

این مراسم که رأس ساعت ۱۴ در تالار پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار می شود، با سخنرانی مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سیدمهدی دزفولی، کارگردان مستند «روزهای خرداد» همراه خواهد بود

مستند «روزهای خرداد» از تولیدات مرکز فیلم مستند سوره حوزه هنری محسوب می شود که سفیرفیلم مسئولیت انتشار و اکران آن را برعهده گرفته است که برای نخستین بار، رونمایی از اکران دانشگاهی یک مستند را در یکی از دانشگاه های شهرستان برگزار خواهد کرد.

این مستند با موضوع بررسی فتنه ۸۸ اثری به کارگردانی سیدمهدی دزفولی و تهیه کنندگی محسن یزدی است که از منظری متفاوت به بررسی بخشی از حوادث سال ۸۸ می پردازد. فیلم با به نمایش کشیدن وقایع انتخابات سال ۸۸ در نهایت به انتخابات سال ۹۲ و پیروزی دکتر حسن روحانی می رسد.

«روزهای خرداد» آخرین مستند بلند با موضوع فتنه ۸۸ است که در آن برای نخستین بار با شخصیت هایی نظیر فائزه هاشمی، ابراهیم یزدی، عباس عبدی، الهه کولایی و … مصاحبه شده است.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *