بعد از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران این بار مخالفت با اکران مستند #شب_نامه در دانشگاه امیرکبیر

محمدمهدی دلاور عضو شورای مرکزی بسیج دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه نفوذ در جزئی‌ترین تصمیم‌گیری‌ها و ریزترین موارد در تمامی مراکز اعمال نظر می‌کند، گفت: این بار جلوی اکران مستند شب نامه در حیات خلوت استارت آپ‌ها گرفته شد و دانشگاه برای برنامه بسیج دانشجویی برای اکران مستند شب نامه مجوز صادر نکرد، دلیل این امر از طرف مسئولان به صلاح نبودن این کار با توجه به شرایط پیش رو عنوان شد.

وی افزود: سوال اصلی اینجاست که شرایط پیش رویی که مسئولان از آن دم می‌زنند یعنی چه؟ اصلا مگر قرار است در پیش رو چه اتفاقی بیفتد که این امر به صلاح آن نیست؟ سوال دوم اینجاست که این مستند به صلاح چه کسی نیست؟ مسئولان صلاح چه کسی یا چه کسانی را مدنظر دارند که با اکران این مستند و بحث‌هایی که در آن مطرح شده است به خطر می‌افتد؟

دلاور ادامه داد: در دانشگاه امیرکبیر به طور متوسط در هر یک یا دو هفته همایش‌هایی با محوریت استارت آپ و ایده بازار برگزار می‌شود و پر بیراه هم نیست که دانشگاه را حیات خلوت این جریانات دانست، کما اینکه در همین هفته هم کنفرانس( yglyong global leaders) نیز برگزار می‌شود. حال باید دید که آیا دانشگاه وامدار این جریانات است که نمی‌خواهد حقایق کار این شرکت‌ها و ماهیت آنها مورد بحث قرار گیرد؟

عضو شورای مرکزی بسیج دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: این نوع برخوردها و رفتارها این قضیه را به ذهن متبادر می‌سازد که نفوذ در جزئی‌ترین تصمیم گیری‌ها و ریزترین موارد در تمامی مراکز اعمال نظر می‌کند. همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند پروژه نفوذ را دشمن جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کند و اینبار این پروژه در قالب ارتباط با دانشجویان یا به عبارتی مدیران آینده دنبال می‌شود و گویی مسئولان از این امر بی خبرند و حتما بی خبر هستند چرا که در غیر اینصورت عواقب آن به عهده ایشان است.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *