اولین تصاویر از عرشیا کاظم‌زاده ادمین‌ کانال «شب نامه»

اولین تصاویر منتشر شده از ادمین کانال شب نامه:
[fvplayer src=”http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2016/10/avc_video_2016-10-20_14-13-29.mp4″]
#عرشیا_کاظم_زاده

گزارش روزنامه صبح نو از ادمین کانال:

در ادامه این گزارش، با آقای «عرشیا کاظم زاده» ادمین کانال «شبنامه» که به زودی گفت‌وگوی خود با سیامک نمازی را منتشر می کند، گفت و گو کرده‌ایم

چه شد که کانال شبنامه را راه انداختید؟
من دانشجوی دانشگاه شریف هستم و مثل خیلی دیگر از دانشجویان،در معرض تبلیغات استارتاپ‌ها قرار گرفتم. خودم هم ایده‌ای برای یک کسب‌وکار جدید داشتم و سعی کردم ایده‌ام را به بریج بارسلونا برسانم اما متاسفانه این دوره از بریج کنسل شد. این شد که به مطالعه درباره فضای استارتاپ‌ها پرداختم. بر اساس مطالعاتی که در منابع آشکار داشتم، به شواهد و اطلاعاتی رسیدم که فکر می‌کردم برای بقیه هم جذاب باشند. اولین راهی که برای رساندن این مطالب به سایر افراد به ذهنم رسید، راه‌اندازی یک کانال در تلگرام بود.
شما ادعا می‌کنید که مطالب منتشر شده در شبنامه بر اساس اطلاعات آشکار است و دسترسی به منابع اطلاعاتی نداشتید. در صورتی که بسیاری این مطلب را باور نمی‌کنند.
کاربران حرفه‌ای فضای وب اطلاعات منتشر شده در شبنامه را خیلی راحت به دست می‌آورند. حتی برخی ما را متهم به انتشار مطالب دست چندم و بی‌ارزش می‌کردند. یک جستجوی ساده در روزنامه رسمی یا رد گیری شرکت‌ها و افراد، بسیاری از نکات را روشن می‌کند. البته بخش مهمی از اطلاعات ما از طریق خود اعضای کانال به دست ما می‌رسد.
اما شما موفق به مصاحبه با سیامک نمازی شده‌اید!
آن هم بعد از راه‌اندازی کانال بود. از ابتدا اصلاً چنین امکانی را متصور نبودیم اما وقتی توانستیم ارتباطات خود را شکل بدهیم، این فرصت‌ها هم برایمان فراهم شد.
در برخی گروه‌ها انتشار پست‌های شبنامه ممنوع شده است. فکر می‌کنید این واکنش‌ها به چه دلیل به وجود آمده است؟
شبنامه مطالبی را منتشر می‌کند که خیلی‌ها دلشان نمی‌خواهد به آن توجه کنند. ما معتقد به عامل امنیتی بودن همه فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور نیستیم ولی فکر می‌کنیم باید توجه بیشتری به این حوزه معطوف شود.
شما مدام از افعال جمع استفاده می‌کنید. به نظر می‌رسد یک تیم پشت این کانال حضور دارد.
قطعاً این کار ثمره تلاش‌های یک نفر نیست و ما یک گروه هستیم. وظایف وکارها میان ما تقسیم شده است و هر یک سعی می‌کنیم کار خودمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط