طبیب زاده: تهدید رسانه‌ها نقاط سیاهی در کارنامه دولت تدبیر و امید

زهره طبیب‌زاده، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با «نسیم» در واکنش به برخورد دولت با رسانه‌های منتقد بر عملکرد دولت، گفت: طبق قانون اساسی مطبوعات آزاد هستند تا در چارچوب حفظ خط قرمزهای نظام نقد دلسوزانه بر عملکرد دولت و مجلس داشته باشند.

وی افزود: آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی شعار آزادی بیان حتی برای ساختار شکنان نظام را نیز داده بودند اما امروز در تعجبم که چرا وی با در دست گرفتن قدرت اجرا با مسئولانی که در طول ۳۵ سال بعد از انقلاب از نظام حمایت کرده‌اند این افراد را تهدید به توقیف روزنامه و نشریه می‌کند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه در عملکرد فرهنگی ارشاد وزیر ارشاد نمرات منفی بسیاری وجود دارد اظهار داشت: مقابله و تهدید نشریاتی که عملکرد دولت را در زمینه توافق نامه ژنو و توزیع سبد کالا و مباحث اقتصادی مورد نقد قرار داده اند از نکات سیاه کارنامه دولت تدبیر و امید در عرصه فرهنگ به شمار می‌رود.

وی خطاب به دولت تدبیر و امید بیان داشت: دولت باید به شعارهای آزادی بیان خود نسبت به نشریات و رسانه‌ها عمل کند و نباید فضای تهدید و سرکوب و محدودیت در قبال نقد دلسوزانه دولت در کشور بوجود آورد.

منبع: خبرگزاری نسیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *