شرایط ویژه برای اکران فیلم‌های «لکه»، «من روحانی هستم» و «مصاف»

به گزارش سفیرفیلم، در پی هجمه های رسانه ای برای تخریب فیلم هایی نظیر «لکه»، «من روحانی هستم» و «مصاف» در روزهای اخیر، سفیرفیلم برنامه اکران این سه فیلم را با شرایط ویژه برای دانشگاه ها و نهادهای مردمی مختلف پیشنهاد می کند.

طبق این شرایط ویژه، اکران این سه فیلم با 50 درصد تخفیف نسبت به قیمت عادی انجام خواهد شد.

لذا فعالان فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی که تمایل به نمایش این سه فیلم پیشنهادی دارند می توانند با مراجعه به «سامانه اکران سفیرفیلم» به آدرس http://safirfilm.ir/reserve اقدام به ثبت‌نام اینترنتی اکران این فیلم ها در سطح دانشگاه یا محله خود نمایند.

سفیرفیلم در راستای سخنان روز گذشته ریاست جمهوری در نمایشگاه کتاب تهران  مبنی بر «هیچ‌کس در ممیزی بالاتر از وجدان عمومی و افکار عمومی نیست» و به منظور بازخوردگیری از قضاوت عموم اقدام به این عمل کرده است.

3020578-poste

—————————————————————

فیلم داستانی لکه:

موضوع: فتنه 88

تهیه کننده: محمدرضا شفاه و محصول خانه فیلم داستانی

کارگردان: محمدباقر مفیدی‌کیا

خلاصه: فیلم داستانی بلند با موضوع فتنه و دولت یازدهم است. خط تعلیق اصلی فیلم، کشاکش همسر شهید و مادر یکی از کشتگان فتنه با یک مدیرکل است که پسرش در سال ۸۸ به تحریک مدیرکل به خیابان رفته و جان خود را از دست داده است. این مدیرکل که تا پیش از این مشروعیت نظام را زیر سوال می برد، امروز در پی کسب پست حکومتی در همین نظام است.

تیزر:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/04/lakeh-tizer.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/04/13921009000375_PhotoL.jpg’]

لینک ثبت نام اکران

—————————————————————

فیلم مستند من روحانی هستم:

موضوع: تاریخچه زندگی دکتر حسن روحانی

کارگردان: معصومه نبوی

تهیه کننده: محصول گروه چندرسانه‌ای شفق

خلاصه: این فیلم فعالیت‌های مبارزاتی، سیاسی و اجتماعی دکتر حسن روحانی در 5 دهه گذشته را روایت می‌کند. سخنرانی تاریخی مراسم ختم حاج آقا مصطفی در مسجد ارک، 5 دوره نمایندگی مجلس، ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملّی و پرونده هسته‌ای ایران از اتفاقاتی است که بدان پرداخته شده است.

تیزر:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/03/tizer-man-rohani-hastam.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/03/wide.jpg’]

لینک ثبت نام اکران

—————————————————————

فیلم مستند مصاف:

موضوع: بررسی تاریخ سیاسی سال های 68 -78 ایران

کارگردان: علی عبدالوهاب

تهیه کننده: محمد توکلی و محصول موسسه سفیرفیلم

خلاصه: این مستند به دو فتنه‌ی ۱۸ تیر ۷۸ و حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ پرداخته و زمینه‌های ده ساله‌ی شکل‌گیری این دو فتنه را کندوکاو می‌کند. در هر دو قسمت ضمن مرور مهمتر‌ین رویدادهای داخلی و ترسیم اقدامات دشمنان خارجی برای مقابله با نظام اسلامی، به نقش موثر رهبر انقلاب در روشنگری و عبور کشور از بحران‌های پیش‌آمده پرداخته می‌شود.

تیزر: 

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/masaaf-tizer.mp4′ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/safirclip/images/masaaf-tizer.JPG’]

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *