دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: این مستند نقد نیست بلکه روایت تاریخ است

محمد زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در واکنش به مستند «من روحانی هستم»، اظهار داشت: این مستند بسیار زیبا و ارزنده بود و باید از آن تقدیر کرد و باید افتخار کرد که اینچنین جوانانی متعهد به انقلاب هستند و با این روش شخصیت های انقلابی را به نسل جدید معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: این مستند یک روایت تاریخی از انقلاب است که نشان دهنده افراد مؤثر در این حرکت عظیم است، مجموعه آقای روحانی باید به انقلابی بودن ایشان افتخار کنند.

فومنی با بیان اینکه «این مستند بیانگر هویت اصلی رئیس‌جمهور کشور است»، گفت: چرا برخی ناراحت هستند؟ آقای روحانی در این مستند یک فرد انقلابی و پیرو خط رهبری معرفی شدند، برخی که به شدت با این مستند برخورد می‌کنند خواهان ایجاد تناقض بین دوره قبل از ریاست آقای روحانی و زمان حال ایشان هستند، باید بدانند وی یک اصولگرای اصلاح طلب است.

وی افزود: به جای برخورد با این مستند و ارجاع آن و دستور پیگیری آن به قوه قضاییه که از سوی برخی مطرح شده است باید از آن تقدیر کرد و شکایت از این گونه مجموعه ها و انتشار فضای شکایت در اذهان عمومی به صلاح کشور نیست.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی یادت باشد، تاریخ را هیچکس نمی‌تواند انکار کند و مقابله با این مستند بر خلاف شعار آزادی بیان و استقبال از نقد است گر چه این مستند نقد نیست بلکه تاریخ است.

وی افزود: همه چیز نباید به نفع انسان تغییر کند، انتقاد در ذات اصلاح طلبی است و کسی که انتقاد پذیر نباشد اصلاح طلب نیست.

فومنی در پایان خاطر نشان کرد: من برای برخی مسؤلین که در برابر مستند «من روحانی هستم» موضع گرفتند متأسفم ،من دست سازندگان این مستند را می‌بوسم و معتقدم این گونه مستند ها نه تنها در مورد رئیس دولت بلکه باید در خصوص همه مسؤلین نظام ساخته شود.

منبع: خبرگزاری نسیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *