شیخ‌طادی کارگردان سریال شهیدحسن تهرانی مقدم شد

 آیین معرفی سریال شهید حسن تهرانی مقدم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در محل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست پرویز شیخ طادی به عنوان کارگردان و سید محمود رضوی به عنوان تهیه‌کننده این سریال معرفی شدند. همچنین سیما فیلم تولیدکننده و شبکه سه مجری پخش سریال شهید حسن تهرانی مقدم خواهند بود.

معصومه سپهری، نویسنده رمانی درباره شهید حسن تهرانی مقدم و تاجبخش فنائیان سرپرست تیم و شورای نویسندگان خواهند بود.

حمیدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی سپاه پاسداران در بخشی از این نشست گفت: امروز ملت‌ها تشنه اسطوره‌هایی از جنس شهید تهرانی مقدم هستند و مدیریت جهادی و علمی حسن مقدم امروز یک الگوی مدیریتی شده است.

وی با اشاره به شخصیت شهید حسن تهرانی مقدم، افزود: شهیدی که بنا به مصلحت‌ نباید حتی در داخل سپاه او را می‌شناختند، امروز باید به مردم و جهانیان شناسانده شود.

مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه 3 سیما در ادامه این نشست گفت: «منیت» در شخصیت شهید تهرانی مقدم جایگاهی نداشت. او همه کار کرد جز معرفی خودش به عنوان یک دانشمند و اسوه اخلاقی

محمدرضا معصوم‌زادگان، مدیر سیما فیلم در این نشست گفت: کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب در توصیف شخصیت شهید تهرانی مقدم، از محورهای ساخت سریال خواهد بود.

تاجبخش فنائیان سرپرست تیم و شورای نویسندگان سریال شهید حسن تهرانی مقدم گفت: آرزوی من شناساندن شخصیت شهید تهرانی مقدم به جهانیان است.

وی افزود: موشک‌های حاج حسن نه برای اعمال، بلکه برای جلوگیری از خشونت امروز جهان است و نه تنها امنیت ایران بلکه امنیت تمام ملت‌های مظلوم و آزادیخواه را تامین و تضمین کرد.

همسر شهید تهرانی مقدم در نشست معرفی سریال شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: امروز افرادی با یاد حاج حسن زندگی می‌کنند که او را بعد از شهادتش شناختند.

همچنین تفاهم نامه 3 جانبه ساخت سریال شهید حسن تهرانی مقدم میان معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شبکه 3 سازمان صدا و سیما و مرکز سیما فیلم به امضا رسید.

 منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *