حضور ابوالقاسم طالبی در غرفه مرکز مستند سفیر

آغاز فیلمبرداری «یتیم خانه ایران»

محسن حسینی، از بازیگران فیلم گفت: فیلمبرداری از یک هفته پیش، آغاز شده و لوکیشن‌های اصلی آن در شهریار قرار دارد؛ فرودگاه امام و شهرک غزالی دیگر محل‌های فیلمبرداری هستند.

محسن حسینی بازیگر قدیمی تئاتر که هر از گاه در سینما و تلویزیون هم ایفای نقش میکند به تازگی مشغول بازی در «یتیم خانه ایران» شده است. این بازیگر درباره این تجربه گفت: سالها پیش از این و در «عروس افغان» هم همکاری با ابوالقاسم طالبی را تجربه کرده بودم و به واسطه همان همکاری بود که طالبی به من پیشنهاد داد.

فیلمبرداری «یتیم خانه ایران» در شهریار و فرودگاه امام و … است

وی ادامه داد: حدودا یک هفته ای است که کار کلید خورده و فیلمبرداری آن در لوکیشن اصلی که در شهریار واقع است جریان دارد. در این لوکیشن دکورهای مربوط به یتیمخانه ای که مرکز حوادث فیلم است درون یک خانه بسیار وسیع ساخته شده است.

حسینی افزود: به جز لوکیشن اصلی که در شهریار است لوکیشنهایی از شهرک غزالی، مناطقی در شمال کشور و منطقه ای حوالی فرودگاه امام خمینی(ره) نیز از دیگر لوکیشنهای این اثر است.

با کاری بسیار سنگین و نقشی وسوسه برانگیز مواجه ام

بازیگر «چهره به چهره» اظهار داشت: «یتیم خانه ایران» کاری است به شدت سنگین و وسیع که آدمهایی باقابلیت در گروه تولید آن قرار دارند. از جمله اینها اصغر رفیعی جم است که مدیر فیلمبرداری کار است.

حسینی درباره نقش خود در «یتیم خانه ایران» گفت: در این فیلم تاریخی در نقشی ویژه بازی کرده ام؛ نقش یک روحانی که همواره بازی در قالب این کاراکتر برایم وسوسه انگیز بوده است.

داستان فیلم به 110 سال پیش بازمیگردد

وی ادامه داد: داستان فیلم به 110 سال پیش بازمیگردد و دوران حاکمیت احمدشاه قاجار. مرکزیت اتفاقات فیلم یتیم خانه ای است که بسیاری وسیع است و در همین یتیم خانه است که بار عمده داستان فیلم شکل می گیرد. در این یتیم خانه است که من به عنوان بازیگر نقش روحانی با یکی دیگر از روحانیون حاضر در یتیم خانه چالشهایی را تجربه می کنم.

این بازیگر افزود: بازی من در «یتیم خانه ایران» حدودا سه تا چهار هفته دیگر ادامه خواهد داشت. بازیگر نقش مقابلم هم از چهره های هنری اصفهان است که با همان لهجه اصفهانی جلوی دوربین ظاهر میشود.

منبع: رجانیوز

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *