نمایش و نقد «میهمان داریم» با حضور کارگردان و تهیه کننده

در این برنامه که با حضور محمدمهدی عسگرپور، نویسنده و کارگردان و منوچهر محمدی، تهیه کننده فیلم برگزار می شود، جواد طوسی به نقد و بررسی این اثر سینمایی می پردازد. سعید قطبی زاده مجری-کارشناس این نشست خواهد بود.

نشست باشگاه فیلم با همیاری فرهنگ سرای ابن سینا دوشنبه سوم آذر در سینما فلسطین برگزار می شود. این برنامه ساعت 16:45 با نمایش فیلم کار خود را آغاز می کند و در ساعت 18:45 به نقد و بررسی این اثر می پردازد.

«میهمان داریم» با حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی از بخش بین‌الملل این جشنواره شد و توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی، بهترین بازیگر مکمل زن و چهره پردازی این جشنواره شود. همچنین این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد و در بخش پنجره‌ای رو به آسیا جشنواره بوسان کره جنوبی شرکت کرد. فیلم «میهمان داریم» که مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد، درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می‌آورند و قرار است آنها میزبان یک میهمان ویژه باشند.

علاقمندان برای عضویت در باشگاه فیلم فرهنگ سرای انقلاب اسلامی، دریافت بلیت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این نشست می توانند با شماره 55408657 تماس بگیرند. همچنین برای تهیه بلیت می توانید به سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com  مراجعه کنید.

سینما فلسطین در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران شهید مظفر واقع شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *