سایت اختصاصی جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد

در این سایت جدیدترین اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها، نقدها، عکس‌ها، پوسترها، تیزر و آنونس فیلم‌های مستند منتخب هشتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت قابل دسترسی و بازبینی است.
عموم علاقمندان جهت اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند به پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه نمایند.
معرفی بخش‌های مختلف جشنواره، کارگاه‌های پژوهشی، فیلم‌های منتخب بخش‌های مسابقه ملی، بین‌الملل و جنبی، هیات‌های انتخاب و داوری، جوایز برگزیدگان، برنامه نمایش، گالری عکس، بخش فیلم، تالار گفتگو و… از دیگر امکانات این سایت است.
یکی از ویژگی‌های این سایت، انتشار اختصاصی نقد تمامی فیلم‌های بخش مسابقه ملی و منتخبی از آثار بخش‌های بین‌المللی جشنواره است که این آثار با همکاری انجمن نویسندگان و منتقدان مورد نقد قرار گرفته و بر‌اساس جدول برنامه نمایش، همه‌روزه روی سایت قرار خواهد گرفت.
پایگاه اینترنتی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی شده و زیر نظر روابط عمومی جشنواره اداره می‌شود.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار می‌کند. این جشنواره تا روز ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *