افتتاحیه رسمی پنجمین دوره جشنواره عمار در سینما فلسطین

محمدصادق باطنی مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار، روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۳، از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک سینما فلسطین تهران برگزار می شود. این مراسم که با حضور خانواده های شهدا، اساتید و بزرگان جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار می شود قرار است به صورت زنده از ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه نمایش سیما پخش شود. همچنین حضور در این مراسم نیازی به کارت دعوت نداشته و همه مردم به حضور در برنامه افتتاحیه جشنواره عمار دعوت هستند.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه قرار است ازمسعود ده نمکی، فیلمساز موفق سینمای انقلاب و مسعود شجاعی طباطبایی به عنوان عکاس، طراح و چهره جهانی کاریکاتور انقلاب تقدیر به عمل آید. همچنین در این برنامه برای اولین بار سرودی انقلابی توسط مردم همخوانی خواهد شد که بازسازی یکی از سرودهای خاطره انگیز روزهای آغازین انقلاب و از ساخته های «حمید شاهنگیان» آهنگساز سرودهای «خمینی ای امام» و «برخیزید…» می باشد. بازسازی شعر این سرود توسط «محمدمهدی سیار» انجام شده است.

باطنی ادامه داد: از دیگر بخشهای برنامه افتتاحیه، اهدای جوایز بخشهای فیلم ما، نماهنگ، مقاله و پژوهش، تیزر، پوستر و فیلمنامه می باشد. گرچه بخشهای فیلم داستانی، مستند و انیمیشن و برنامه های تلویزیونی در اختتامیه برگزیدگان خود را خواهند شناخت. همچنین مجری برنامه افتتاحیه «سیدمحمدعلی صدری نیا» از برگزیدگان دوره چهارم جشنواره عمار می باشد.

eftetah(2)

مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: گرچه این افتتاحیه آغاز رسمی پنجمین دوره جشنواره عمار است ولی از چند روز پیش در شهرستان های سراسر کشور مراسم های افتتاحیه عمار در حال برگزاری است و این افتتاحیه ها در روزهای آینده در سراسر کشور ادامه خواهد داشت. در این بین برنامه سینما فلسطین افتتاح رسمی اکران های مردمی یک ساله پنجمین دوره جشنواره عمار در سراسر کشور است.

وی افزود: پخش آثار جشنواره عمار در تهران، از روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در سینما فلسطین آغاز شده و تا اختتامیه جشنواره در تاریخ ۱۹ دی ماه ادامه خواهد داشت. پخش کلیه آثار در سینما فلسطین به صورت رایگان بوده و همه مردم می توانند با مراجعه به سینما فلسطین نظاره گر آثار پنجمین دوره جشنواره عمار باشند. جزئیات برنامه اکران آثار در سینما فلسطین نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین متقاضیان برگزاری اکران های مردمی می توانند از طریق مراجعه به سایت ammarfilm.ir و یا ارسال نام خود و شهر محل سکونتشان به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ برای برگزاری اکران های مردمی ثبت نام نمایند.

منبع: عمار فیلم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *