سفیر در عمار | «کالای کشتار»؛ دعوت به تحریم کالاهای صهیونیستی

به گزارش سفیرفیلم، این موسسه امسال با ۲۲ اثر شامل ۱ اثر بلند، ۷ اثر نیمه بلند و ۱۴ اثر کوتاه در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده است. سفیرفیلم قرار است برای نخستین بار ۱۶ اثر جدید خود را در این دوره از جشنواره به نمایش گذارد.

«سفیر در عمار» پرونده ای برای معرفی هر یک از این آثار جدید است. در ششمین شماره به معرفی مجموعه «کالای کشتار» می پردازیم:

مجموعه «کالای کشتار»:

KalaPoster1

دومین قسمت از مجموعه مستندهای «کالای کشتار» که شب گذشته پس از اکران قسمت نخست آن با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد، امشب ۱۲ دی ماه و در سومین روز از پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اکران خواهد شد.

مجموعه مستند «کالای کشتار»، ساخته محمدرضا امامقلی و تهیه شده در مرکز سفیرفیلم، دعوتی همگانی به تحریم کالای های صهیونیستی توسط مسلمانان است. این مجموعه مستند در قالب تیزرهای تبلیغاتی در قسمت های متعدد به معرفی برندهای مختلف کالاهای اسرائیلی می پردازد. ۵ قسمت از این مجموعه مستند تاکنون در مرکز سفیرفیلم تولید شده است که برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد.

قسمت نخست این مجموعه، با عنوان «گرم بنوشید» یا Drink Warm در معرفی برند «کوکاکولا»، چندی پیش توسط سفیرفیلم در فضای مجازی منتشر شد که با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شد و زمینه تولید قسمت های بعد را فراهم کرد. این مستند همچنین امروز ۱۲ دی ماه ساعت ۱۶ در سالن ۱ سینمافلسطین به نمایش در خواهد آمد. «گرم بنوشید» را از قسمت زیر مشاهده کنید:

[fvplayer src=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/08/DrinkWarm-safirfilm.flv’ splash=’http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2014/08/chandresanei-11.jpg’]

قسمت دوم این مجموعه با عنوان «غذای خوب، زندگی خوب» در معرفی شیر خشک «نان» تولید شده است که شب گذشته در سالن ۱ سینما فلسطین به نمایش درآمد و با استقبال بسیار مخاطبان روبرو شد.

Kala 7
قسمت سوم این مجموعه با عنوان «استراحت کن، کیت کت بخور» در معرفی برند شکلات سازی «کیت کت» ساخته شده است که امشب ۱۲ دی ماه ساعت ۱۸ در سالن ۳ سینمافلسطین به نمایش در خواهد آمد.

Kala 2
قسمت چهارم این مجموعه با عنوان «لوازم آرایش لورآل» در معرفی برند محصولات آرایشی «لورآل» ساخته شده است. این قسمت از «کالای کشتار» ۱۴ دی ماه ساعت ۱۶ در سالن ۱ سینمافلسطین اکران خواهد شد.

Kala 4
قسمت آخر این مجموعه نیز با عنوان «نستله» به معرفی برند «نستله» می پردازد.

Kala 6

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *