آغاز فروش مستند «جای خالی» در سراسر کشور

به گزارش سفیرفیلم، مستند «جای خالی» کاری از مرکز سفیرفیلم یک سال پس از رونمایی و اکران های متعدد دانشگاهی از امروز به فروش می رسد و در دسترس عموم قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، مستند «جای خالی» به کارگردانی کمیل سوهانی و تهیه کنندگی صادق باطنی پس از حضور در بخش سینماحقیقت سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، اکنون عرضه آن در کلیه مراکز فروش محصولات سفیرفیلم در سراسر کشور آغاز شده است. برای مشاهده لیست این مراکز به آدرس http://safirfilm.ir/sales-centers مراجعه کنید.

این مستند همچنین بصورت فروش پستی و لینک دانلود اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی «سینما مارکت» به آدرس cinemamarket.ir عرضه می شود.

«جای خالی» مستندی در حوزه فرهنگ عمومی است که در آن ریشه ناهنجاری های فرهنگی- اجتماعی در ایران مانند دروغ گویی، تنبلی، رانندگی و … با روایت یک هنرجوی پرواز پاراگلایدر و در مصاحبه با اساتید برجسته، بررسی می شود.

این مستند پیش از این توانست در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیده فانوس بخش نقد درون گفتمان شود و به بخش مسابقه مستند سینماحقیقت سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یابد. حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی کشور در برج میلاد، محل برگزاری جشنواره فیلم فجر به تماشای این مستند نشست.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *