میری: امیدواریم «آغوش امن» مرهمی باشد بر درد مادران شهدا

به گزارش سفیرفیلم، واقعه تشییع شهدای غواص به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از خاطرات ماندگار انقلاب اسلامی است که تولیدات رسانه ای بسیاری با این موضوع ساخته و منتشر شده است.

در همین راستا مرکز سفیرفیلم با همکاری خانه موسیقی و سرود بسیج، اخیرا از ساخت نماهنگی با موضوع شهدای غواص با صدای یکی از خوانندگان مطرح کشور خبر داده است. این اثر «آغوش امن» نام دارد و رضا صادقی کار خوانندگی آن را برعهده دارد. شعر این اثر نیز از یاحا کاشانی است.

این شعر پیش از این برای نخستین بار در برنامه «امشب» شبکه یک سیما توسط علی ضیاء در رسای شهدای غواص دکلمه شد.

در همین راستا سیدحسین میری، مدیر خانه موسیقی و سرود بسیج گفت: خانه موسیقی بسیج تقریبا ۸ ماه پیش تاسیس شد و هدف اصلی آن استفاده درست و مناسب از ظرفیت هنر موسیقی، سرود و نماهنگ در راستای آرمانهای متعالی انقلابی اسلامی بود. تولیدات و فعالیت های این مجموعه در این چندماه نیز در همین راستا بوده است و تلاش مان این است که به یاری خدا یک روند و ساختار پایدار در حوزه موسیقی و سرود در قالب ظرفیت عظیم بسیج بوجود آوریم.

مدیر خانه موسیقی و سرود بسیج در ادامه ضمن اشاره به تجربه ساخت نماهنگ، «آغوش امن» را حاصل یک همکاری خوب دانست و گفت: پیش از ساخت نماهنگ «آغوش امن» ما تجربیات بسیار خوبی داشتیم که می توان به نماهنگ «قطار قم-مشهد» اشاره کرد. چند کار دیگر نیز که آماده اند و به یاری خدا هرکدام در زمان مناسب منتشر خواهند شد. اما این بار این تصمیم را گرفتیم که در آن اتفاق بزرگ تشییع شهدای غواص نیز به سهم خود کاری تولید کنیم.

post 1

وی ادامه داد: جرقه اولیه کار با پیشنهاد جناب آقای ماندگاران، تهیه کننده برنامه «امشب» در ذهن من زده شد. چون اولین بار ترانه شهدای غواص جناب آقای یاحا کاشانی در آن برنامه خوانده شد. این مطلب در ذهن ما بود تا این که دوستان در مجموعه سفیرفیلم پیشنهاد این کار را ارائه کردند. ما نیز دیدیم که انگار کار برای شهدا توسط خود آن عزیزان به سراغ ما آمده است. هرچند که بالاخره این اولین فعالیت سفیرفیلم در حوزه نماهنگ بود، اما این دقیقا همان چیزی بود که ما به دنبال آن بودیم. یعنی حمایت از هنرمندان معتقدی که قصد ورود به این عرصه ها را دارند. نهایتا کار آغاز شد و الحمدلله امروز از نتیجه کار نیز رضایت داریم. ان شالله مردم نیز رضایت داشته باشند.

میری با تشریح برنامه های آینده، از عزم این مرکز برای تولید آثار فاخر گفت و افزود: ما در سه زمینه سرود، موسیقی و نماهنگ، فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده ایم که ان شالله علاوه بر رونمایی از نماهنگ «آغوش امن»، اولین آلبوم سرود خانه موسیقی بسیج به همراه نماهنگ های جذاب در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد که می توان گفت در نوع خود اولین آلبوم سرود ویدیویی است.

مدیر خانه موسیقی و سرود بسیج ادامه داد: اکنون نیز تعدادی از کلیپ ها تولید شده است و یا در مرحله تولید می باشد. تعدادی از آثار هم در مرحله پیش تولید و تهیه تصویرنامه هستند. ما با حساسیت بالایی به دنبال افزایش کیفیت تولیدات مان هستیم.

میری نهایتا گفت: می دانیم که همه این تلاش ها ذره ای از زحمات و غم های مادران شهدا نمی شود، اما ان شالله این نماهنگ مرهمی باشد بر درد این عزیزان و همچنین ذخیره ای باشد برای قیامت مان.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *