طادی: از بسیج برای همکاری خوب در ساخت «آغوش امن» ممنونم

 علی طادی، کارگردان نماهنگ «آغوش امن» در گفتگو با خبرگزاری نسیم به چگونگی تولید این اثر پرداخته است.

طادی با اشاره به نماهنگ «آغوش امن» رضا صادقی گفت: پیش از ساخت این نماهنگ قرار بود ما یک اثری را برای شهدا غواص بسازیم که در نهایت نیز مستند «کربلای ۹۴» را تولید کردیم و از چند شبکه تلویزیون نیز همزمان با تشییع شهدای غواص در استان های کشور پخش شد؛ بعد از آن ایده ساخت موزیک ویدیو به ذهن مان رسید؛ البته زمانی که این ایده را مطرح کردیم هنوز کسی نماهنگی برای شهدای غواص نساخته بود.

وی ادامه داد: بعد از شنیدن شعر یاحا کاشانی در برنامه علی ضیا با کاشانی تماس گرفتیم و بعد از توافق وی با رضا صادقی نیز به جمع بندی رسیدیم و همزمان که ماکت کار «آغوش امن» را گوش کردیم پیش تولید و تولید را تقریبا با هم انجام می دادیم.

کارگردان نماهنگ «آعوش امن» با بیان اینکه از روز اول می دانستیم که این کار به تشیع شهدای غواص نمی رسد؛ اظهار داشت: به همین دلیل این کار را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفتیم؛ البته باید از خانه موسیقی بسیج تشکر کنم که مدیران آنها بسیار آوانگارد به این نماهنگ نگاه کردند؛ چرا که علی رغم اینکه بسیاری از مدیران می گویند که مثلا موج فلان قضیه دیگر در جامعه تمام شده ونباید کاری در این زمینه تولید کرد؛ ولی بسیج با اینکه تولید چنین اثری در برنامه سالانه خود نداشت با ما برای ساخت نماهنگ «آغوش امن» همکاری کرد.

طادی تصریح کرد: لوکیشن این نماهنگ را در تهران طراحی کردیم؛ البته در وهله اول می خواستیم در این کار را در بیابان فیلمبرداری کنیم، ولی احساس کردیم کار تکراری می شود؛ از این رو در یک خانه قدیمی در تهران و شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری نماهنگ «آغوش امن» را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه نماهنگ «آغوش امن» در ۶ دقیقه تولید شده است، تصریح کرد: تا پایان هفته از این اثر رونمایی خواهیم کرد.

کارگردان نماهنگ «آعوش امن» خاطرنشان کرد: محمدمهدی فکریان نیز به عنوان کارگردان در این کار حضور داشتند، در حقیقت این کار، هماهنگی دو کارگردان بوده است.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *