افتتاحیه دوره شهید باقری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز مستند سفیر فیلم؛ صبح سه‌شنبه دوازدهم اسفندماه 1399،  پنچمین دوره تربیت مستندساز سفیر فیلم رسما کار خود را با معرفی 18 هنر جو در قالب 6 تیم از بین بیش از 90 متقاضی آغاز نمود. مراسم افتتاحیه این دوره با حضور امیر مهریزدان مدیر مرکز مستند سفیرفیلم و مسئولین کانون تربیت و آموزش سفیرفیلم برگزار شد. 

263A9601

به گفته محمد فریدونی مدیر کانون تربیت و آموزش رکز مستند سفیر فیلم بیش از 90 نفر جهت حضور و آموزش در این دوره متقاضی شده بودند که پس از ارزیابی و سنجش ابتدایی توانایی متقاضیان، تعداد 18 نفر در قالب 6 گروه در حوزه‌های مختلف آموزش خواهند دید.


فریدونی با اشاره به این که در چهار دوره قبلی تربیت مستند ساز سفیر فیلم تمامی گروه ها و افراد پذیرفته شده تا لحظه اتمام ساخت مستند خود،از حمایت، هدایت و نظارت سفیر برخوردار بوده‌اند گفت: در این دوره نیز پذیرفته شدگان از حمایت کامل کانون شهید باقری و مرکز مستند سفیر برخوردار خواهند بود.

263A9833

وی گفت نگاه مرکز مستند سفیر فیلم و کانون تربیت و آموزش، آموزش مسئله محور است از همین رو در تمامی دوره‌ها اولویت با کسانی است که نگاه مسئله محور در حوزه‌های مختلف دارند. به همین خاطر آموزش‌ها نیز با تکیه بر مسئله محوری و مسئله شناسی پیش خواهد رفت.

فریدونی خاظر نشان کرد خروجی دور چهارم تربیت مدرس سفیر فیلم پنج مستند بوده است، که از این تعداد مستندهای نوزده نوزده‌، هیچ و پول و اخراج به صورت عمومی اکران شده اند و دو مستند باقی مانده مراحل نهایی اکران خود را طی می‌کند.

 

263A9814

مدیر کانون تربیت و آموزش سفیر فیلم با بیان این نکته که این دوره از 12 اسفند 1399 کار خود را آغاز کرده است و تا پایان شهریور1400 به خروجی خواهد رسید برای هنرجویان آرزوی موفقیت نمود.

 

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *