دیماسی: آثار جشنواره عمار مرتبط با سیاست‎های انقلاب اسلامی است

محمد دیماسی که با مستند «بوستان خانواده» محصول سفیرفیلم، در پنجمین دوره جشنواره مردمی عمار شرکت کرده است، بیان کرد: مستند «بوستان خانواده» یک مستند کوتاه گزارشی درباره خانواده ها و ازدیاد نسل است. کل ماجرای این مستند در فضای یک پارک می گذرد و ما با خانواده های مختلف از قشر های گوناگون هم صحبت می شویم و به نکات مثبت فرزند آوری، داشتن چند کودک در خانواده ها و نکات منفی کاهش جمعیت و به مرور زمان پیر شدن نسل ها می پردازیم.

بازخوردها مثبت و دلگرم کننده بود

وی از استقبال مخاطبان این مستند صحبت کرد و گفت: «زمانی که این مستند در جشنواره عمار اکران شد، سعی کردم با اکثر دوستانی که فیلم را دیدند هم صحبت شده و نظراتشان را جویا شوم. خوشبختانه نمایش فیلم  بازتاب های خوبی داشت البته عده ای هم فیلم را نپسندیدند که خب این موضوع ممکن است برای همه آثار پیش بیاید.»

وی ادامه داد: «عده ای هم فیلم را دوست داشتند اما ایراداتی نیز به آن گرفتند و انتقادهایی داشتند. ولی در کل خداراشکر بازخوردها مثبت و دلگرم کننده بود.»

مستند «بوستان خانواده» به تلویزیون می‌آید

این مستندساز از پخش احتمالی مستند «بوستان خانواده»” از تلویزیون خبر داد و گفت: «احتمالا در آینده نزدیک این مستند از شبکه های صداوسیما پخش خواهد شد. من و همه عوامل این فیلم امیدواریم این اتفاق بیفتد و مخاطب میلیونی تلویزیون هم از این برنامه و محتوای آن استفاده کند. قصد ما از ابتدا این بوده که این برنامه را خانواده های ببینند و از آن استفاده کنند و در صورت پخش از تلویزیون ما نیز به مقصود مان خواهیم رسید.»

آثار جشنواره عمار مرتبط با سیاست‎های انقلاب اسلامی است

دیماسی در خصوص ویژگی های جشنواره عمار بیان کرد: «جشنواره عمار جشنواره ای است که به محتوا اهمیت بسیاری می دهد و شاید بتوانیم بگوییم این جشنواره محتوا محور است.»

وی افزود: «در جشنواره های دیگر به فرم و نوع ساختار اهمیت بیشتری داده می شود و حتی ممکن است یک فیلم ضد قصه هم بخاطر فرم خوبش جایزه بگیرد اما در جشنواره عمار روال به این شکل نیست و محتوای آثار برای داوران در درجه اول اهمیت قرار دارد.»

این مستندساز در پایان گفت: «در این جشنواره فیلم هایی که مرتبط با سیاست های نظام و انقلاب اسلامی وجود دارد حضور دارند و فیلم من هم در همین راستا بود.»

منبع: خبرگزاری نسیم

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *