پوستر مستند مقدس نما

رونمایی از «مقدس نما»!

مستند «مقدس نما» از جدیدترین تولیدات مرکز مستند سفیرفیلم ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، این مستند به فعالیت های انجمن حجتیه از سال ۱۳۳۲ تا سال ۱۳۶۲ پرداخته است و فراز و نشیب های تقابل این انجمن با انقلاب اسلامی و همراهی با رژیم شاه را به صورت زمانمند و تاریخی روایت کرده است.

این مستند به کارگردانی عباس کنعانی و تهیه کنندگی مجمد نجفی تهیه شده است و از خروجی های دوره آموزشی مرکز سفیرفیلم میباشد و در مدت زمان ۵۱ دقیقه تلاش کرده است روایتی کلی و دقیق از این انجمن را به مخاطب خود عرضه کند.

مردادماه امسال چهلمین سالگرد تعطیلی ظاهری انجمن حجتیه پس از سخنرانی معروف حضرت امام (ره) در مردادماه ۱۳۶۲ است و به همین دلیل این مستند در مردادماه امسال رونمایی می شود.

امام (ره) در آن سخنرانی به سختی از انجمن حجتیه و فعالیت ها و جهان بینی آن انتقاد کردند و به همین دلیل انجمن رسما در مردادماه ۱۳۶۲ پایان و تعطیلی فعالیت های خود را اعلام کرد اما طبق اسناد و شواهد هیچگاه تعطیل نشد و فعالیت های خود را به صورت مخفیانه و زیرزمینی ادامه داده است.

حضور در این مراسم برای علاقمندان آزاد است و افراد علاقمند می توانند با حضور در مجتمع سرچشمه واقع در چهارراه سرچشمه تهران در روز سه شنبه ۳۱ مردادماه، پس از نماز مغرب به تماشای این مستند بنشینند.

پس از اکران مستند، جلسه مناظره‌ای میان دو مهمان و کارشناس مراسم پیرامون اسلام سیاسی و غیر سیاسی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *