رونمایی مسند رویای بزرگ در گنبد کاووس

«رویای بزرگ» رونمایی شد

از مستند ورزشی سینمایی «رویای بزرگ» در شهرستان گنبد کاووس رونمایی شد.

روز 26 بهمن ماه از مستند سینمایی ورزشی «رویای بزرگ» که پیرامون رشد ورزش والیبال ایران در سه دهه اخیر است در شهرستان گنبدکاووس (پایتخت والیبال ایران) با حضور فرهاد قائمی بازیکن سابق تیم ملی و برخی از چهره های شهرستان و برخی از پیشکسوتان رونمایی شد و مورد تقدیر و تشکر مخاطبین قرار گرفت.
این مستند از تولیدات مرکز مستند سفیرفیلم است و کارگردانی و تهیه کنندگی آن بر عهده احسان مشکور و حسین محمدی واله بوده است.
در ابتدای این مراسم کیومرث کرده مجری باسابقه ورزش والیبال ایران ضمن خیر مقدم به مخاطبین توضیح کلی درباره برنامه رونمایی داد و سپس اکران مستند آغاز شد. پس از اتمام اکران مستند از چهره های پیشکسوت ورزش والیبال شهرستان گنبدکاووس تقدیر و تشکر شد و پس از آن تقدیر ویژه ای از فرهاد قائمی صورت گرفت.

فرهاد قائمی نیز در صحبتی کوتاه از مسئولین برگزاری این مراسم و سازندگان مستند «رویای بزرگ» تقدیر و تشکر کرد.

رونمایی مستند رویای بزرگ در گنیدکاووس

سپس از پیراهن فرهاد قائمی که به امضای دیگر چهره های نسل طلایی ورزش والیبال ایران رسیده بود رونمایی شد تا تعدادی از زندانیان استان گلستان با کمک های مردمی به بهانه خرید این لباس آزاد شوند و اقدام جانبی مثبت دیگری پیرامون رونمایی این مستند صورت بگیرد.
سپس حجت الاسلام عابدینی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس با تشکر از سازندگان این مستند بیان داشت جامعه جوان ایران به این مدل مستندها نیازمند است تا بتواند روحیه خودباوری و امید را در جامعه احیا و زنده کند.
در انتهای این مراسم رونمایی نیز، مراسم موسیقی و رقص محلی استان گلستان انجام شد و حضار به تماشای این مراسم نشستند.
در پایان کیومرث کرده با تشکر از حضار و مخاطبین اظهار امیدواری کرد که اکران این مستند به صورت انبوه و گسترده در شهرستان های دیگر نیز ادامه داشته باشد و مخاطبین و علاقمندان بیشتری بتوانند این مستند را تماشا کنند.
طبق صحبت های مهدی دزفولی معاون جریانسازی مرکز مستند سفیرفیلم، مستند «رویای بزرگ» از روز یکشنبه 29 بهمن ماه بر روی سایت tamasha.safirfilm.ir در دسترس مخاطبین قرار میگیرد و علاقمندان به ورزش والیبال ایران می توانند بر روی این سایت به این مستند دسترسی داشته و آن را خریداری کنند.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در facebook

آثار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *